Onderwerp
Selecteer een onderwerp
Hoe kan ik mijn aanvraag annuleren?
Hoezo zijn er kosten verbonden aan mijn aanvraag?
Heb ik of mijn zoon/dochter recht op toeslag?
Hoe kan ik naar jullie overmaken?
Hoezo heb ik nog geen toeslag ontvangen?
Hoe kan ik mijn rekeningnummer doorgeven voor het ontvangen van toeslag?
Anders...
Hier is direct uw antwoord:
Op het moment dat we uw aanvraag hebben verwerkt kunt u uw aanvraag niet meer annuleren. Dit komt omdat wij dan onze werkzaamheden hebben geleverd. U hebt ons tijdens uw aanvraag toestemming gegeven om te beginnen met het verwerken van uw aanvraag. Ook bent u akkoord gegaan met het vervallen van het herroepingsrecht wanneer we uw aanvraag hebben verwerkt, dit kunt u hieronder zien:
Wij verwerken uw aanvraag doorgaans binnen 4 uur.
Is uw aanvraag ouder dan 4 uur, maar recenter dan 24 uur? Klik dan hier om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen kijken of uw aanvraag reeds is verwerkt.
Is uw aanvraag ouder dan 24 uur? Dan hebben wij uw aanvraag zeker al verwerkt.
Let op : het aanvinken om akkoord te gaan met onze voorwaarden staat standaard uit. Heeft u een aanvraag gedaan? Dan heeft u deze zelf aangevinkt. Zonder eerst akkoord te geven kunt u namelijk niet verder in ons formulier.
Hier is direct uw antwoord:
De kosten verbonden aan uw aanvraag zijn eenmalige verwerkings- en administratiekosten voor het aanvragen uw toeslag. Dat wil zeggen: we lopen uw aanvraag na op de correctheid van uw gegevens, vervolgens dienen we deze voor u in en stellen we u hiervan op de hoogte.
U bent akkoord gegaan met deze kosten tijdens het indienen van uw aanvraag, zie ook het voorbeeld hieronder van de laatste stap in ons formulier:
Benieuwd naar onze algemene voorwaarden? Deze kunt u hier vinden.
Let op : het aanvinken om akkoord te gaan met onze voorwaarden staat standaard uit. Heeft u een aanvraag gedaan? Dan heeft u deze zelf aangevinkt. Zonder eerst akkoord te geven kunt u namelijk niet verder in ons formulier.
Hier is direct uw antwoord:
Heeft u een openstaande rekening? De kosten kunt u eenvoudig overmaken naar rekeningnummer NL22INGB0008857373 op naam van ToeslagLoket B.V.
Let op: vergeet niet uw factuurnummer in de beschrijving te vermelden anders wordt de betaling niet herkend.
Hier is direct uw antwoord:
Heeft u nog geen toeslag ontvangen? Dan is het rekeningnummer waarop u de toeslag wenst te ontvangen waarschijnlijk niet bekend bij de Belastingdienst.
U kunt met een formulier uw rekeningnummer doorgeven. Dit formulier vindt u in een mail van ons. Bent u deze mail kwijt? Download het formulier dan eenvoudig via Opgaaf-Rekeningnummer-Particulieren.pdf
Uw ingevulde formulier dient per post opgestuurd te worden naar het adres dat linksboven staat vermeld op het formulier:
Antwoordnummer 21020 6400 XC Heerlen
Let op: Het formulier dient u uit te printen en per post te verzenden. Dit kan dus niet per mail.
Hier is direct uw antwoord:
Wij hebben u per mail het formulier toegestuurd om uw rekeningnummer door te geven. Heeft u deze mail niet meer? Download dan eenvoudig het formulier via Opgaaf-Rekeningnummer-Particulieren.pdf
Uw ingevulde formulier dient per post opgestuurd te worden naar het adres dat linksboven staat vermeld op het formulier:
Antwoordnummer 21020 6400 XC Heerlen
Let op: Het formulier dient u uit te printen en per post te verzenden. Dit kan dus niet per mail.